معرفی کتاب /زیست شناسی

شکل یک تصویر
معرفی کتاب /زیست شناسی

مقدمه
درس زیست مهم ترین درس رشته تجربی است و دانش آموزانی که زیست را انتخاب میکنند باید بدانند برای قبولی در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی درصد بالا در این درس غیر قابل اجتناب است. گزینه های فراوانی برای درس زیست وجود دارد در این مقاله به بررسی زیست شناسی جامع خیلی سبز می پردازیم.
معرفی کتاب
کتاب زیست جامع خیلی سبز جامع در دوجلد تالیف شده است که یک جلد آن تست و یک جلد آن درسنامه و پاسخ تشریحی است. این کتاب برخلاف بقیه کتاب های خیلی سبزجلد پاسخنامه درسنامه را نیز دربرگرفته است. جلد اول دارای ضخامت مناسب و حجم مناسبی از تست ها برای پوشش کامل این درس برای داوطلبان است. این کتاب برای افرادی که در آزمون های آزمایشی شرکت میکنند گزینه مناسبی میباشد با توجه به بخش بخش بودن مفافیم و تست ها.
چیدمان ظاهری و ویژگی ها
خیلی سبزهمچنان در بخش ظاهری خوب و جالب عمل کرده است. طراحی گرافیکی به خوبی انجام شده و از رنگ های ملایم استفاده شده است.
همچنین هربخش از هر فصل کتاب دارای رنگ آمیزی مخصوص خود میباشد که جذابیت گرافیکی خوبی به کتاب داده است.
بررسی جزئی تر
کتاب در جلد اول شامل حدودا ۳۸۰۰ تست می باشد. در این جلد کتاب ها بدون دسته بندی از لحاظ میزان سختی میباشند ولی بیش از اندازه و غیر منطقی سخت نشده اند. و در سطح کنکور میباشند.
البته سوالات آزمون های مختلف دارای شناسنامه می باشند و همچنین تست های ترکیبی با سال های مختلف در کنار سوالات علامت گذاری شده اند.
در پایان کتاب نیز پاسخ نامه تستی قرار داده شده است که میتوان از آن برای تصحیح سریع و درصد گیری استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.